مصرف آب ۲۲ درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرگزاری مهر، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب در گفت‌وگو با شبکه خبری آب ایران با اشاره به وضعیت مخازن سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری تا ۱۸ مهر ماه اظهار کرد: ورودی سدهای کشور از ۰.۵۰ میلیارد متر مکعب در سال گذشته به ۰.۶۶ میلیارد متر مکعب افزایش یافته است که نشان از رشد ۲۴ درصدی ورودی سدهای کشور دارد.

افزایش مصرف آب

سخنگوی صنعت آب ایران درباره خروجی سدهای کشور نیز گفت: خروجی سدهای کشور از ۱.۲۵ میلیارد مترمکعب در سال آبی گذشته به حجم ۱.۵۳ میلیارد مترمکعب رسیده است که همچنان نشانگر افزایش میزان تأمین مصارف از محل سدها نسبت به سال گذشته است.

قاسم‌زاده با بیان اینکه کل حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در تاریخ ۱۸ مهر ۱۴۰۲ معادل ۲۰.۷۸ میلیارد مترمکعب بوده است، گفت: این میزان، در مدت مشابه سال گذشته ۱۸.۳۷ میلیارد متر مکعب بوده است.

نظر خود را بنویسید

اخبار مشابه

آب سبزیجات و نوشیدنی‌های سالم نیز خواص ضدالتهابی دارند و به عنوان منبع خوبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها شناخته می‌شوند. نوشیدن به اندازه مایعات از نیاز‌های اساسی بدن محسوب می‌شود. نوشیدنی های سالم آب آب تصفیه شده بدون شک بهترین نوشیدنی طبیعی در جهان است. آب غنی شده با اکسیژن، آب معدنی و […]

قهوه سبز همان دانه‌های قهوه معمولی هستند که فقط بوداده نشده‌اند و کاملاً خام باقی ‌مانده‌اند. مطالعات نشان می‌دهد که برشته نکردن این دانه باعث حفظ برخی مواد شیمیایی سالم و طبیعی موجود در آن خواهد شد. به همین دلیل قهوه سبز به‌عنوان یک مکمل برای کاهش وزن محبوب و مشهور شده است. شما می‌توانید […]